Tura de longboard 8 (de piraterie)

Dupa o pauza de 2 ani din cauza dictaturii sanitare, anul acesta am re-organizat tura de longboard clasica, de la Calarasi la Vama.

Cam in aceeasi perioada, in jurul lui 1 mai. Asta s-a chemat cica de piraterie, ce suntem pirati in pula mea, downloadam de pe filelist.

S-a plecat cu trenul de data asta, ajungand cam pe la aceeasi ora dar mai relaxat in Calarasi, dupa care am fost lenesi si am luat niste taxiuri pana la bac.

Vremea a fost pe ansamblu buna, nu a plouat si nici foarte frig nu a fost.

Dupa ce am trecut Dunarea am luat-o ca de obicei la talpa, asfaltul din prima zi fiind ceva mai bun fata de alti ani.

Am ajuns in final la locul de camping in jur de 5 – 6 dupa amiaza, si ne-am dus sa cumparam de mancare si baut din satul vecin.

Unii dintre noi mai saraci au ramas cu gauri in talpa.

A doua zi am inceput ca de obicei cu urcarea dealului, si am continuat oprindu-ne la variate birturi in sate pentru re-improspatare.

Eventual am dat si peste renumitele dealui pe care ne-am tras intr-un mod foarte elegant.

In final am ajuns la al doilea camp, intr-o locatie care am mai vizitat-o in trecut, in padure.

Insa unii dintre noi s-au dus dupa pizza in orasatul vecin.

In ultima zi, a fost cam ca de obicei, nimic special, gen ne-am dat.

Aici ar fi fi filmele care le-a facut goproul meu:

Ziua 1